What's New

「王道行者」交流會21 -- 亂世 · 正智正念

2019-08-25

 

活動當天的影片https://youtu.be/moLn-rKKNzc

8月25日風雨飄搖的日子,加上示威遊行活動仍然持續,講座「亂世正智。正念」出席人數是280人是報名人數406人的3/4,成績非常不錯,算是圓滿成功結束!
感恩所有的助緣!感恩所有成全的人!🙏🏻🙏🏻🙏🏻

9月即將開學,家長,學校,政府,以及所有人,又要面對多一個罷課,我們如何找到出路?

相信大家都會認同就現今社會處於水深火熱,內憂外患的狀況,正如今日袁博士講,必須要多加推動文化教育活動,中國傳統文化,今天第3次的亂世講座(免費),我感受到有很多人能夠得到正念思維的幫助,相信後續我們仍然要盡快繼續於9月舉辦下一場,我們可集中眾人之力,有錢出錢,有力出力,相信袁博士也會非常支持。

#放開彼此心中矛盾 理想一起去追
同舟人 誓相隨 無畏更無懼

很多出席講座的朋友給我很多正面的回應,以下其中一位年輕朋友的分享:

陳老師訊息:
今次出席左由袁尚華博士作演講既王道學。係未聽袁博士分享之前都會諗王道學係關於啲咩野,而且都好期待今次既分享會。首先博士好清楚解釋左近期兩個月發生既事既歷史因由,比左好多我一直忽略既背景資料我,令到我更加清楚成件事既發展。聽完分享之後我都會反思自己作為香港人應該點樣幫香港走出依個困局,作為老師應該點樣為下一代鋪好未來。我相信無論事情發展成點都好,維護香港司法獨立係好重要,因為依樣野係香港既基石,而且教識小朋友做一個有良知既人亦極為重要,而依樣野我會一直銘記於心。多謝校長既邀請,希望下次有機會再去增廣見聞! 🙏🏻

#亂世 正智。正念
#袁尚華博士
#中文大學
#王道學(主辦單位)
#溫暖人間(協辦單位)
Terry Fang 😊

查詢 : 3527-6910 (呂小姐)

活動網址 : https://www.facebook.com/events/424180924973685/